mesyuarat agung kokorikulum :D

haha , tadi masa mesyuarat kelab dan persatuan aku dengan saje je merayau rayau . haha :D pergi kat kelab bm , bi , last2 masuk kelab pencegah jenayah :P . haha lepas abis je kite owg p jalan2 sementara tunggu unit beruniform pulak . lepas tu cikgu suruh kumpul kat tapak perhimpunan ikut unit masing2 , yang nabil pergi masuk bomba --` HAHA :D lepas tu aku duduk2 lepak2 dgn puak semua . tibe2 cikgu nk pilih ahli jawatan kuasa untuk form 4 . haha yang eqmal dan areep ckp kat cikgu suruh pilih aku , haha yang dzol , den semua jerit2 nama aku . haha , lepas tu cikgu pun panggil tite larh :P tite pun p depan . haha lepas tu cikgu tanya dorg semua budak lelaki dan perempuan form 3 sampai form 5 . haha budak2 semua pilih aku ada yang sampai JERIT2 nama aku yang perempuan la paling banyak jerit aku dengar :P hehe . dan aku pun dipilih sebagai AHLI JAWATAN KUASA FORM 4 , lepas dah selesai semua . aku pergi kat sofea and lepas tu keluar sekolah dengan sofea syahira *SUPERWOMAN saya :* hehe